Tensione cinghia Ape P3

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fluster
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Tensione cinghia Ape P3

Messaggio da fluster »

Salve a tutti. Volevo chiedervi cortesemente un informazione: sapete dove (se e possibile farlo!) regolare la tensione della cinghia della dinamo? Al minimo la spia e sempre accesa.
Grazie
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ApeOperaiando
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Re: Tensione cinghia Ape P3

Messaggio da ApeOperaiando »

anche il mio p 501 faceva così con la batteria originale, poi gli ho messo una batteria più potente e non lo fa più,però non so dirti da cosa derivava questo difetto
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kjjohnson
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Re: Tensione cinghia Ape P3

Messaggio da kjjohnson »

Page is taken from my P601-601V Vespacar Handbook. The pen in the photo points to the rubber stopper which you remove and insert a pencil until it touches the top of the fan belt. Make a mark on the pencil at the side of the hole. Depress the pencil onto the fan belt until you've taken up the slack and make another mark on the pencil at the side of the hole. Pull out the pencil and measure the distance between the two marks you've made. It should not be more than 7-8mm. If it's more the belt needs tightening, otherwise it's probably slipping, reducing cooling capacity and will affect generator output. - Fluster: Go to my website and look for Manuals which you may download to assist you - Ken
P601-P601V Drivers Handbook.jpg
DSC07590.JPG
Dynastarter belt tension.jpg
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